Fanta Twist or Treat?
Miten vangita 13-19 -vuotiaan kohderyhmän huomio ja tehdä Fantasta syksyn ykkösjuoma erittäin haasteellisessa kilpailukentässä? Yhdistelemällä relevanttia kohderyhmä-dataa luovaan ja mukaansatempaavaan tarinaan, jonka tähtinä loistivat Youtube-vaikuttajat ja jonka käänteistä saivat päättää fanit. Sosiaalisesta mediasta alkunsa saanut tarina sai kruununsa huikean onnistuneella tv-sisältöyhteistyöllä.
Fantan monikanavainen Twist or Treat -kampanja keräsi Instagramissa ja televisiossa molemmissa lähes miljoona katselua ja synnytti yli 100 000 sosiaalisen median reaktiota. Ja mikä tärkeintä: Fantan puolen litran pullojen myynti ponnahti valtavaan kasvuun.
- Työn nimi
- Fanta Twist or Treat?
- Asiakas
- Coca-Cola Finland
- Kategoriat
- Paras sosiaalisen median kampanja
- Tuloksellisin kampanja
- Paras integroitu kampanja
- Suunnittelu
- Isobar
- Carat Finland
- Tuotanto
- Isobar
- MKTG Finland
- Mediatoimisto
- Carat Finland